måndag 16 december 2013

Flyr med influensa till Rotherham‏

Skrivet: 2013-11-26

Inte så dramatiskt som det låter men sant!

Har varit sjuk i princip hela veckan och varit hemma sa mycket. Hjälpe mig, jag tror att jag skulle bli galen om det fortsatte men jag mår mycket bättre nu, bara lite hosta kvar men ingen fara på taket. Vi var inte inne en enda hel dag bara for att det var bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv, så vi bokade inte av alla vara lektioner men jag kunde inte vara ute i mer än ett par timmar. Bara så sjukt trött och med hosta och en konstant rinnande näsa. Japp det var vackert. Men vi hade en bra vecka ändå!

Fick reda på att jag imorgon flyttar ner till Rotherham, nära Sheffield, och kommer att tjäna med Sister Golemi från Albania! Jag har varit på exchange med henne förrut och känner henne lite så det kommer bli riktigt kul. Det området har precis öppnats upp så det kommer bli mycket finding och arbete med den lilla grenen som finns där!

Steven, en av våra undersökare, är så grym! Han vill verkligen lära sig och även om vi hade en hel del intressanta människor säga intressanta saker under söndagsskolan i söndags så tog han det med en nypa salt tack och lov.

Jag mår bra och ser fram emot dessa förändringar trots att jag har älskat varje minut här i Newcastle! 

Älskar er!

Sister Maggis