torsdag 17 oktober 2013

STAYING + Bilder!!

Jag och Sister Sorge stannar i Newcastle! It's a miracle I know.
 
Vi kör på och vi njuter för fullt. Vi har riktigt kul ihop och hon är nog en av de kamrater som jag trivs bäst med och som är mest lik mig. Hon är så skön och öppen och pushar sig själv så denna transfern kommer bli grym!
 
Kort update igen. Sorrry!!
 
Älskar er!
Sistah Maggis


 Alnwick castle!

  Jag och min kamrat Sister Sorge. Tänkte att nu när jag ändå stannar med henne i ytterligare sex veckor så är det nog på tiden att ni faktiskt fick se hur hon ser ut. Hon har lite tysk och lite "tongan" (vad det nu heter på svenska) men mest amerikan skulle jag nog säga.

Jag och Sister Huang som är min kamrat när vi åker på exchange. 

Resten av bilderna är från transfer nights. Så tråkigt att sitta och vänta på ifall telefonen ska ringa och berätta om vart du ska så man får bli lite kreativ. haha. Så från vänster- Sister Huang, jag, Sister Sorge och Sister Wu. Vår fina lilla lägenhets crew.