onsdag 3 april 2013

We're breaking outta here!!


2013-03-25
Hej alla! Har bara fem minuter på mig idag då jag inte har P-day idag egentligen men eftersom vi åker från MTC på onsdag så kommer jag inte kunna skriva något. Får se när det bli under nästa vecka. Jag är riktigt nervös inför att lämna MTC. Jag ser fram emot att lämna det då det är galet ansträngande och man är så mentalt trött efter en hel dag men jag är nervös för att jag trivs så otroligt bra och det är ju läskigt!!
Vi åkte förresten in till Manchester för att Street contact förra veckan och det var inte alls så läskigt som jag minns det från korttidsmissionen! Jag och Sister Lam körde på och bara försökte vara vanliga och prata med de som var intresserade och det kändes riktigt bra! Vi lämnade ut ganska många mormons böcker, fick någras kontaktuppgifter och hade några riktigt trevliga konversationer med några. Jag har nu förstått att jag personligen verkligen behövde min korttidsmission för att kunna våga och förstå att jag faktiskt kan klara det här.
Sååå nu hinner jag inte mer. 
Stay strong!
Sister Strawberry
(folk här vill säga mitt namn rätt men är ganska kassa på det så det har blivit Sister Strawberry på senaste. haha)