onsdag 16 april 2014

Hey Y'all‏

Yep, Sister Beesley's dialekt ar smittande och hur skon som helst. Tyvarr sa har hon tappat den ganska mycket pa sin mission men jag forsoker paminna henne om att anvanda den mer. Folk gillar att prata med manniskor med en rejal southern american accent. Hon later lite som Forrest Gump nar hon pratar ibland. "Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"
 
Vi har haft en grym vecka! Och jag tror att de senaste tva veckorna med Sister Beesley har varit bland de roligaste pa min mission. Hon ar sa otroligt skon och galen, pa ett bra satt och vi har valdigt lik humor sa det ar skont. Jag kan vara mig sjalv och saga min asikt och vice versa. Det basta ar dock att hon vill arbeta hart och forbattra sig sjalv hela tiden sa vi bada forsoker vara sa bra som vi kan vara vilket i sin tur leder till att man mar bra och kan kanna sig nojd och utmattad nar man gar och lagger sig. Det finns alltid saker som vi kan gora battre men om jag pa kvallen kan be och saga att jag gjort mitt basta, trots att jag inte var lika bra som jag kanske velat vara, sa kan jag ma riktigt bra inombords. Det mest forvanande med Sis. Beesley ar nog att hon har fatt mig att ga ut och springa tre ganger i veckan pa morgonen. Haha. Det trodde jag aldrig. Fast jag visste att hon gillade att jogga sa forsta kvallen som hon kom sa sa jag att om hon ville ut och springa sa behover hon vara superpositiv pa morgonen, bestamd och peppa mig for jag kommer inte vara positiv 6.30 pa morgonen om att tvinga min trotta kropp att slanga sig runt en liten bana. Men det har gatt forvanansvart bra och jag tycker faktiskt nastan om det. Kanns riktigt bra efterat! Speciellt med traninsvarken!
 
 Vi hade zone training meeting i veckan, Elder Krylborn och Elder Sindylek holl i det och det var riktigt bra! Jag och Sis. Beesley holl i en diskussion/instruktion vilket gick, eller det kandes i alla fall sa, bra och trots nervositet sa var vi nojda med det och glada for folk kom med asikter och tankar och de som inte alltid pratar sa mycket kom med asikter sa det var riktigt harligt att se! Vi hade ocksa vara intervjuer med Pres. Pilkington och det var bra. Han sa att han var forvanad over att jag inte varit ute en langre tid. Kande mig upplyft och starkt nar jag gick ut darifran!
 
Hade ocksa exchange i veckan vilket var grymt! Och sen Mission leadership council vilket var bra som vanligt.
 
Ha en GRYM vecka och ta hand om er!
 
Alskar er!
 
Love,
Sister Maggis